Reklamace zboží
REKLAMACE ZBOŽÍ
(Reklamaci můžeš uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.)
Objednané zboží nesplnilo Tvá očekávání nebo se objevila závada? Rozumíme, že to může být nepříjemné, a právě proto jsme tu, abychom Ti s reklamací co nejrychleji pomohli. Celý proces jsme zjednodušili tak, aby byl rychlý a bez zbytečných komplikací.
JAK PODAT REKLAMACI?
1. Stáhni si formulář: Reklamační formulář - ALLSTARSHOP
2. Vyplň formulář – popiš závadu co nejpřesněji.
3. Vytiskni formulář a podepiš ho.
4. Přilož daňový doklad – fakturu k objednávce.
5. Zabal zboží bezpečně – použij dvojité balení („doubleboxed“), aby se předešlo poškození originálního boxu.
6. Odešli zásilku prostřednictvím Zásilkovny – kontaktuj nás na eshop@allstarshop.cz pro získání unikátního kódu.
JAK PROBÍHÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?
Oprávněnost reklamace posoudí výrobce, dovozce nebo oprávněná osoba. My celý proces sledujeme, aby vše proběhlo hladce a bez komplikací.
• Pokud bude reklamace uznána, zašleme Ti opravený výrobek, nový kus, slevový kód na další nákup, nebo Ti vrátíme peníze na bankovní účet.
• Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky.
• Pokud bude reklamace neuznána, vrátíme Ti zboží zpět na vaše náklady.
POPLATKY SPOJENÉ S REKLAMACÍ
Při vyřizování reklamace platí tyto poplatky:
• Poplatek za odeslání reklamovaného zboží k nám: 59 Kč
• Poplatek za zpětné doručení zboží (v případě neuznané reklamace): 79 Kč
Tyto poplatky budou odečteny při případném vrácení peněz nebo účtovány samostatně, pokud reklamace nebude uznána.