Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

(Reklamaci můžeš uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.)

Objednané zboží nesplnilo Tvá očekávání nebo se objevila závada? Rozumíme, že to může být nepříjemné, a právě proto jsme tu, abychom Ti s reklamací co nejrychleji pomohli. Celý proces jsme zjednodušili tak, aby byl rychlý a bez zbytečných komplikací.

 

JAK PODAT REKLAMACI?

1. Stáhni si formulář:  Reklamační formulář - ALLSTARSHOP

2. Vyplň formulář – popiš závadu co nejpřesněji.

3. Vytiskni formulář a podepiš ho.

4. Přilož daňový doklad – fakturu k objednávce.

5. Zabal zboží bezpečně – použij dvojité balení („doubleboxed“), aby se předešlo poškození originálního boxu.

6. Odešli zásilku prostřednictvím Zásilkovny – kontaktuj nás na eshop@allstarshop.cz pro získání unikátního kódu.

 

JAK PROBÍHÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

Oprávněnost reklamace posoudí výrobce, dovozce nebo oprávněná osoba. My celý proces sledujeme, aby vše proběhlo hladce a bez komplikací.

Pokud bude reklamace uznána, zašleme Ti opravený výrobek, nový kus, slevový kód na další nákup, nebo Ti vrátíme peníze na bankovní účet.

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky.

Pokud bude reklamace neuznána, vrátíme Ti zboží zpět na vaše náklady.

 

POPLATKY SPOJENÉ S REKLAMACÍ

Při vyřizování reklamace platí tyto poplatky:

Poplatek za odeslání reklamovaného zboží k nám: 59 Kč

Poplatek za zpětné doručení zboží (v případě neuznané reklamace): 79 Kč

Tyto poplatky budou odečteny při případném vrácení peněz nebo účtovány samostatně, pokud reklamace nebude uznána.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz