Vrácení zboží je u nás jednoduché a zcela zdarma pro zákazníky z Česka, Slovenska a Maďarska.
V ostatních zemích Zásilkovna neposkytuje potřebné služby, takže vrácení probíhá přes UPS a cena se liší podle konkrétní země.
Zboží je nutné odeslat zpět do 14 dnů od převzetí zásilky a musí splňovat tyto podmínky:
-
musí být nenošené, čisté a bez známek opotřebení,
-
musí být vráceno v originálním balení (včetně doplňků, visaček a příslušenství),
-
pokud bude zboží vráceno bez originálního balení, může být při refundaci stržena přiměřená částka – vždy to s vámi předem individuálně probereme.
Podrobný postup najdete zde: Vrácení zboží - ALLSTARSHOP
Jak postupovat:
-
Kontaktujte nás na eshop@allstarshop.cz nebo na +420 734 127 643 (PO–PÁ 14:30–17:00).
Poskytneme vám vratkový kód Zásilkovny (CZ/SK/HU) nebo informace k UPS vrácení (ostatní země).
-
Na pobočce Zásilkovny pouze nadiktujete kód a balíček odešlete zpět — zcela zdarma.
U UPS vás předem informujeme o ceně dle země.
-
Po přijetí balíčku vám zašleme potvrzení o úspěšném přijetí vrácení.
-
Následně běží lhůta 14 dnů pro vrácení peněz. Pokud je vše v pořádku, částku vám odešleme zpět na bankovní účet.