Na reklamaci máte 24 měsíců od převzetí. Reklamace je u nás jednoduchá – zboží pošlete k nám a vše ostatní vyřešíme.
Jak postupujeme:
-
Zboží nám odešlete (postup najdete níže).
-
Produkt předáme nezávislému soudnímu znalci se specializací na obuv, který má více než 35 let praxe.
Více o našem znalci najdete zde: https://www.znalecobuvi.cz/
-
Znalec zboží fyzicky posoudí a vystaví oficiální posudek, který vám pošleme.
-
Podle výsledku reklamaci uznáme nebo neuznáme.
Jak řešíme uznané reklamace:
-
výměnou za nový kus,
-
vrácením peněz,
-
nebo přiměřenou slevou/kupónem.
Zboží neopravujeme, protože věříme, že oprava není správné řešení – většinou jen oddálí problém, který by se později znovu objevil.
Poplatky:
-
Uznaná reklamace: zdarma (doprava i posudek).
-
Neuznaná reklamace: hradí se pouze doprava 79 + 99 Kč (CZ/SK/HU).
Ostatní země řešíme přes UPS, cena se liší dle země.
Podrobný postup najdete zde: Reklamace zboží - ALLSTARSHOP
Pokud budete potřebovat s reklamací pomoct, neváhejte se na nás obrátit – e-mailem na eshop@allstarshop.cz, telefonicky na +420 734 127 643 (PO–PÁ 14:30–17:00) nebo přes Instagram @allstarshopcz.
Rádi vás celým procesem provedeme.