Jak probíhá reklamace zboží?

Na reklamaci máte 24 měsíců od převzetí. Reklamace je u nás jednoduchá – zboží pošlete k nám a vše ostatní vyřešíme.

Jak postupujeme:

  1. Zboží nám odešlete (postup najdete níže).

  2. Produkt předáme nezávislému soudnímu znalci se specializací na obuv, který má více než 35 let praxe.

    Více o našem znalci najdete zde: https://www.znalecobuvi.cz/

  3. Znalec zboží fyzicky posoudí a vystaví oficiální posudek, který vám pošleme.

  4. Podle výsledku reklamaci uznáme nebo neuznáme.

Jak řešíme uznané reklamace:

  • výměnou za nový kus,

  • vrácením peněz,

  • nebo přiměřenou slevou/kupónem.

Zboží neopravujeme, protože věříme, že oprava není správné řešení – většinou jen oddálí problém, který by se později znovu objevil.

Poplatky:

  • Uznaná reklamace: zdarma (doprava i posudek).

  • Neuznaná reklamace: hradí se pouze doprava 79 + 99 Kč (CZ/SK/HU).

    Ostatní země řešíme přes UPS, cena se liší dle země.

Podrobný postup najdete zde: Reklamace zboží - ALLSTARSHOP

Pokud budete potřebovat s reklamací pomoct, neváhejte se na nás obrátit – e-mailem na eshop@allstarshop.cz, telefonicky na +420 734 127 643 (PO–PÁ 14:30–17:00) nebo přes Instagram @allstarshopcz.

Rádi vás celým procesem provedeme.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz