Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ 

Potřebujete jakýkoliv kus oblečení nebo tenisek z našeho e-shopu reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.

 

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE 

1. Stáhněte si reklamační formulář: Reklamační formulář - ALLSTARSHOP

2. Vyplňte formulář - popište závadu co nejpřesněji

3. Vytiskněte formulář a následně podepište

4. Připojte daňový doklad - (fakturu)

5. Formulář i s dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží. Zásilku zabalte prosím tak, aby nebyl při přepravě poškozen originální box (originální box vložte ještě do jednoho boxu - doubleboxed)

6. Navštivte jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde nadiktujete unikátní kód (kontaktujte nás na e-mailu: eshop@allstarshop.cz nebo na telefonním čísle: +420 733 410 955 pro získání unikátního kódu) 

 

VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí výrobce, dovozce zboží, nebo oprávněná osoba. Nebojte, celý proces budeme pečlivě hlídat, aby vše proběhlo hladce a bez problémů.

Pokud bude reklamace uznána, zašleme vám opravený výrobek, nový kus, slevu na e-shopu, vrácení peněz na bankovní účet nejpozději do 14 dnů. U opravněné reklamace hradíme veškerou dopravu my.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz